ESBE11

Justee, jag kanske ska berätta lite om gymnasiet..

Jag började ju gymnasiet i måndags. Jag går Estetpogrammet med inriktning estetik och media på Sundstagymnasiet.
Jag går i en klass med både bildare och mediare eftersom det var för få bildare för att göra en egen klass av dem. Hittills har allt gått bra. Jag gillar klassen tror jag. Idag började vi med riktiga lektioner och på måndag har vi vår första medialektion.
   Jag har fått en skoldator också! En HP ProBook som jag gillar myyycket! Mest för att vi fick hela Adobe Master Collection CS5!

Det innehåller:
- Adobe After Effects CS5
- Adobe Bridge CS5
- Adobe Contribute CS5
- Adobe Device Central CS5
- Adobe Dreamweaver CS5
- Adobe Encore CS5
- Adobe ExtendScript Toolkit CS5
- Adobe Extension Manager CS5
- Adobe Fireworks CS5
- Adobe Flash Builder 4
- Adobe Flash Catalyst CS5
- Adobe Flash Professional CS5
- Adobe Illustrator CS5
- Adobe InDesign CS5
- Adobe Media Encoder CS5
- Adobe OnLocation CS5
- Adobe Photoshop CS5 (64 Bit)
- Adobe Photoshop CS5
- Adobe Pixel Bender Toolkit 2
- Adobe Premiere Pro CS5
- Adobe Soundbooth CS5
- Mocha for After Effects CS5

Hehehe, lång lista, men jag är så himla glad över den! Det kostar typ 35 tusen eller nåt att köpa privat!



Så här ser datorn ut (jag var självklart för lat för att ta en bild sen och tog en bild från google), riktigt snygg enligt mig!

puss


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sweeeeet! tror jag föddes i fel årtal!



sv: hihi aaw gosepåni

2011-09-03 @ 15:15:42
URL: http://evelinaoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0