helt slut!

Kom nyss hem från stallet. Är helt död för jag cyklade som en dåre hem(7km). Och Cardina tog död på mina armar också, så just nu är jag helt skakig i armarna! Hehe vadå klen?..
Väntar på att duschen ska bli ledig så jag får svalka mig lite. Had lite för mycket kläder på mig när jag cyklade. Tjocktröja, regnjacka, luva och vantar blev rätt varmt efter att ha cyklat i fem minuter. Kanske därför jag var död efter tjugo..
Men vantarna behövdes faktiskt vilket känns hemskt, det är ju sommar vad tusan?!?!
     Cardina gick bra iallafall. Jag skrittade först i skogen lite, sen red jag på banan. Traven var jättefin i båda varv och vänstergaloppen med, men i höger blir hon jättehetsig och stark(därav mina döda armar). Hon lugnade sig iallafall så jag är nöjd.


Filip och Cardinafina på Sunne Grand Prix tidigare i sommar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0