i staden växer inga blommor

Ställde klockan och tog mig upp innan elva idag. En liten förbättring iallafall.
    Jag åkte till stan med Elin och Alida vid tolv och lyckades inte få mycket gjort där alls. Jag bokade klipptid till imorgon klockan fyra på Idun. Det förra stället jag klippte mig på går jag inte tillbaka till för tjejen där förstörde håret på min högra sida. Hoppas att det blir fixat imorgon.
Jag gillar inte att klippa mig eftersom jag sparar för att få långt hår och klippning = kortare. Men det är slitet nu så jag har inte mycket val.
    Vet inte varför jag inte lyckades köpa nåt idag. Jag kännde mig inte så snål eller så, men jag hittade liksom inget jag ville ens prova, vilket är ovanligt. Jag var iofs inte inne i affärer jag brukar köpa kläder i så mycket.

Jag ska se om jag kan hitta nån ny bild på mig så man kan se längden på mitt hår, så jag kan jämföra imorgon.



Den här bilden är från i helgen. Den visar kanske inte jättebra hur långt håret är, men det får duga.

Nu ska jag cykla iväg till stallet och rida Cardina. Filip har åkt iväg till Grevagården för att tävla SM med sina ponnyer, så Cardy är min fram till söndag ;)

posss

Kommentarer
Postat av: Amanda

för du har ju inte långt hår nu :P

2011-08-11 @ 12:49:20
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0