my eyes to see

Julia Andersson har vart här och hälsat på sen i lördags. Därför jag inte har uppdaterat.
Vi har badat,
solat,
vart i stallet,
kollat film,
haft Mysteriet på Greveholm-maraton,
bakat kladdis med dumle och geisha i,
gått till konsum i bara pjamas,
segat en hel dag,
vart med Elin och Tom,
åkt till stan och tagit första bussen hem,
ridit,
promenerat,
käkat må Meckis,
dansat,
spelat tv-spel,
klätt ut oss,
och massa cp. Så jag har inte haft tid att blogga därför.

Jag har också fått reda på mina klasskamrater. Jag känner ingen av dom. Jag tror att jag går i ESEM11, fast jag är inte säker.
   Nu ska jag redigera lite bilder från i torsdags när jag gick upp klockan sex för att fota. Så detta kan bli en fotoblogg, som jag vill att det ska bli, någon gång. Kanske visar ett provsmak snart.






snygga va?

Jag har också fått reda på mina klasskamrater. Jag känner ingen av dom. Jag tror att jag går i ESEM11, fast jag är inte säker.
    Nu ska jag redigera lite bilder från i torsdags när jag gick upp klockan sex för att fota. Så detta kan bli en fotoblogg, som jag vill att det ska bli, någon gång. Kanske visar ett provsmak snart.


puss.

Kommentarer
Postat av: julia

du kan vara den bästa

2011-09-04 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0