när lammen tystnar

Kom nyss hem från elin. Hon, jag och Alida har sett "när lammen tystnar". Jag tyckte inte att den var särskilt bra, fast jag gillar sånna där "mordutredningsfilmer" så helt dum var den väl inte. :)
    Nu sitter jag hemma och äter blåbär med mjölk, mums! Ska snart kolla dom två sista avsnitten på första säsongen av 90210.
    Blev ingen körning förut för pappa kom inte hem i tid. Men jag var i stallet och red Cardina. Jag skrittade först ut en sväng med Filip och Danai, och sen red jag på banan. Hon var fin i början men sen blev hon spänd så vi fick inte världens bästa avslut.


mycket söt bild på mig och Alida från Siesta!festivalen i början av sommaren


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0