nyklippt

Fy vad hemskt och kort håret känns nu :( Fast förutom att jag saknar längden så blev det nog ganska bra.

Här är en ful cambild på resultatet.


Frisören gjorde såklart en jätteful frisyr, så jag fick göra om när jag kom hem.
Glasögonen är tillbaka också, dom fick bytt glas idag för nästan 4 tusen, så nu känner jag mig skyldig att ha dom på.
Anledningen till att jag inte har haft dom på sistone är att det har vart fint väder med mycket sol. När solen skiner vill man gärna ha solglasögon på och ifall man inte har det vill man inte ha en ful glasögonbränna. Jag har iofs glasögonbränna ändå, men den kunde ha varit mycket värre.
Eftersom jag inte har velat ha glasögonen på ute har det vart lättare att inte ha dom alls eftersom man måste vänja om sig varje gång man tar av/på.

Jag ska se om jag hittar nån bättre jämförelsebild på håret än den jag la upp igår.
Uppdaterar snart. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0