straffpoker och sånt

Har nyss tagit ut ostbågar ur mina näsborrar, snälla vänner jag har eller?
Nej jag har inte varit jättesnäll jag heller. Straffpoker är liksom sånt vi roar oss med här ute på ön.
Vi har badat, fotat, spelat krocket, käkat och spelat kort också.
Lite bilder kommer imorgon när jag är hemma och kan lägga in dom från kameran.
Jag måste vara vaken till 3 med hannes ikväll för jag fick det som straff, synd att jag är trött i ögonen nu då..
Ska nog ut och jaga kor för att fördriva tiden, det finns rätt många här faktiskt.

 Här kommer några snygga bilder från elins kamera. :)





coola va?
fanns dock ingen bild på elin, men det kommer i morgon :)
kanske uppdaterar nån gång sen för att fördriva tiden ;)

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0