vem e du

Har nyss ätit en ordentlig frukost bestående av havregrynsgröt med banan i. Ställde klockan på halv tio i morse, men lyckades inte gå upp förrän tolv. Jag måste hitta på nåt så jag klarar det innan skolan börjar. Det finns väl en ganska enkel lösning som går ut på att lägga sig tidigt, men isåfall måsta jag sova jättetidigt eftersom jag tydligen inte kan gå upp innan jag sovit tio timmar eller nåt. Jaja, jag har ju nån vecka kvar på mig.
    Ska kolla lite kläder nu så jag får lite inspiration och kanske kan köpa nåt sen. Jag har nästan inget att ta på mig i höst känns det som, och det känns som man borde ha lite nytt på sig när allt blir nytt runt omkring en blir nytt. Syftar alltså på skola, klass osv.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0