crack eller coke?


jag har massa bilder från idag så jag tänkte lägga upp lite i taget!
Jag börjar med knäcken.
Någon som vet vad det heter på engelska? hehe






Det började faktiskt bra!

Sen blev det som det blev

Alltså haha!

Några som blev bra


Detta är lakritsknäck, md turkisk peppar i, supergott!

Hittade en liten jullista också, hehe
Pepparkakor - Lussebullar
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorv
Arne Weise
- Ernst
Julkorv - Julskinka
Lax - Sill
Revbensspjäll - Janssons frestelse
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Rullsylta - Pastej
Glögg - Julmust
Ge -
Hemma - Borta
Utomlands - Sverige
Mysteriet på Greveholm - Dieselråttor och sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta

Sovdags!
puss

Kommentarer
Postat av: elin stedenfeldt

HAHAHAHAHA, varför dör jag alltid av dina bilder?! HAHA <3

2011-12-24 @ 09:16:46
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/
Postat av: ida

va duktig du är på att göra julgodis :))

2011-12-24 @ 12:16:16
URL: http://idaglenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0