dan före dopparedan


Känns overkligt, kan inte vara julafton imorgon!!
Fast så känns det ju varje år så det är väl meningen att det ska va så.

Jag har ägnat morgonen eller dagen kanske det har blivit nu till att städa mitt rum, det var hemskt innan!

Igår var det julavslutning i skolan. En trevlig liten julshow i aulan och julklappsrace med klassen.
När det var slut åkte jag till stan och köpte de sista julklapparna. Skönt!
På kvällen åkte jag mamma och pappa till coop på hammarö och köpte julmat. Längtar till maten imorgon, det är så galet gott!

Ska hoppa i duschen strax. Senare kommer min syster så ska vi baka julgodis och klä granen och sånt. Vår gran är ganska fin i år, den luktar goott!

Har panik för att jag inte har några bilder. Så jag målade min jul i paint!


Haha SÅ fult, man jaja!

Vi hörs
Pusss

Kommentarer
Postat av: ida

haha seriöst...sluta missbruka paint. förresten va vare för jävla status du kommenterade o gillade imorse som ja inte kunde se haha? :(

2011-12-23 @ 15:55:59
URL: http://idaglenne.blogg.se/
Postat av: elin stedenfeldt

hahah, åh va roligt!!

2011-12-23 @ 18:08:48
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0