E18


Tja!
Idag har det hänt mycket fast lite.
Började med att jag kom försent och missade luciatåget i skolan. Men jag hann iaf se hela spexet, som va skoooj!
Sen var det lunch och jag hade ingen aptit. Efter det hade vi bild och sist musik. Rätt skön dag förutom att den var låång. Kom inte hem förrän 5.
Och då satt jag och väntade på att pappa skulle komma hem så vi kunde åka till stallet.

Han kom hem klockan 7 med pizza, så vi käkade och åkte. När jag körde smsar filip och säger att jag inte behövde komma så det var bara att vända. Körde till Kronoparken och köpte lite snask, sen körde jag hem på motorvägen!

Det kändes lite ballt, men inte som jag hade hoppats. Trodde man skulle få en kick av att köra i 110, men tyvärr.

Sen har jag suttit hemma och snaskat och kollat film med mamma och pappa.
Känns skönt ändå.

Har lite bilder från idag men jag ooorkar inte gå ner för trappan och hämta kameran, så dem får ni se imorgon.
Jag tänkte borsta tänderna och sen dö i sängen i 10 timmar faktiskt!
Men jag ska iaf uppdatera fulaste bloggade bilden, här är den..

Haha denna måste väl slå något rekord ändå?

natti
puuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahah bilden <3

2011-12-17 @ 01:10:20
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0