foersta dezembah


Idag är det äntligen 1a december! Jag klarade inte av att döpa inlägget till 1 dcember som alla andra..

Jag har inte kollat nån julkalender än, men jag har i alla fall öppnat lucka ett på min julkalender-app!

I eftermiddag ska jag köpa mitt livs första chokladkalender! Jag har tjatat på mamma och pappa varje år om att få en, men de har aldrig gett med sig.
Så i år ska jag använda mina egna 10 kronor och köpa en!


haha dör lite på denna!

Ikväll ska jag också baka pepperkakor med mina tjajor! Ska bli riktigt mys.
Ska se om jag hinner plugga lite historia ikväl också.

Här är min julspellista på spotify förresten!


Pusss

Kommentarer
Postat av: Amanda

vet dock inte om foersta dezembah var bättre? Jag måste ha vart härmis omedvetet, för det tänkte jag inte på. Gött!

2011-12-01 @ 15:22:57
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0