GOD JUL!


God jul till alla då!



Jag tänkte visa min jul med en liten lista!

Hur och med vilka ska du fira jul i år?
Hemma med familjen. Alltså mina föräldrar och Amanda. Julbord, Kalle och paket! Nu på morgonen ska jag till stallet och äta julfrukost och rida.

Vad önskar du dig i julklapp?
Det har jag visat i inlägget här.

Vilken scen är bäst ur Kalles Jul klockan 15 på julafton?
Jag älskar tomteverkstaden som är det allra första, men fågelklippet är riktigt najs också!

Brukar dina julaftonar leva upp till dina förväntningar?
Ja det tycker jag! Alla jular är lika, så jag vet vad jag ska förvänta mig, hehe.

Har du firat jul utomlands någongång?
Nope, vill inte göra det heller. Känner att en riktig jul måste vara hemma. Eller i framtiden med släkten.

Vilket jullåt är den bästa?
Jag gillar allvarliga köriga jullåtar. Men den bästa svenska är nog Mer jul - Falk Adolphson.

Vilken julfilm är den bästa?
Vet inte riktigt vad en julfilm är. Brukar inte se film på julen. Bara halva Kan du vissla Johanna.

Har du varit Lucia någongång?
Tror inte det. Kanske när jag var liten och alla var lucior.

Berätta om ett julminne som betyder mycket för dig
Hmm, det är svårt. Jag kan nog inte komma på något som betyder  mycket för mig. Men jag minns fortfarande när jag var fyra år och fick min gosedjurssäl Sälia i julklapp av mormor och morfar! :D


Granen i år i en ful bild

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0