jag missade bloggens ettårsdag!


Den fjärde december fyllde mitt bloggande ett! Men det glömde jag :( Får fira lite nu istället!

Jag började blogga för ett år sen för att jag fick en "jag vill också-känsla" när jag läste andras bloggar. Det var inte denna blogg jag använde mig av då utan en på blogspot.

Här kommer en bild från varje månad!

December 2010


Januari 2011


Februari 2011

Jag var i Skåne och firade födelsedag
Det var i februari jag skapade den här bloggen, men jag började inte använda den förrän i juli.

Mars 2011

Jag såg så här läskig ut!

April 2011

Jag upptäckte photoshop hehe

Maj 2011

Jag började pyssla lite med nya bloggen och gjorde denna header.

Juni och Augusti 2011
Jag bloggade inte alls, tog paus vilket jag gjorde nästan hela maj också.

Augusti 2011

Jag började använda denhär bloggen, fast i hemlighet. Hade tre vänner som kände till den eller nåt.

September 2011
Jag fotade en hel del!

Oktober 2011

Fotade också massa!

November 2011

Jag färgade håret brunt! Fotade väldigt lite.

Så det var det senaste bloggåret! Grattis till mig själv antar jag.

Nu ska jag äta, för jag gjorde inte det förut.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0