jag ska ingen stans jag bara bryter lite is


Har ju inte varit en så bra bloggare i helgen så jag ska dra lördag, söndag lite kort.

Igår åkte jag till stallet ganska tidigt. Där julpyntade vi lite så det vlev fint, sen red jag Fleur. Motionerade bara lite, för hästarna är på chill-mode, haha nejdå men dom jullov så det är motion som gäller, inte träning. Sen gick vi in och åt gröt. Älskar gröt. Sen red jag Cardy också innan jag åkte hem.

Idag var det först adventsfrukost, vilket är en favvo! Sen åkte jag till stan och träffade Amanda. Vi köpte massor med julklappar kändes det som. Var där från stan öppnade tills det stängde. Min kropp dog.

Nu ikväll har jag inte gjort nåt känns det som. tvättet mitt äckliga hår som vill bli dreads. Det blir tovigt utan att man rör det. Hate.


Här är jag och mina dreads. Vet inte varför jag hellre målar låtsashår på en cambild i paint än att lägga in riktiga bilder från kameran.

Ligger snö på marken dä ute nu, hooooppas den stannar!

Nu är jag tröttis, imorgon är en lång dag nog. Så godnatt.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0