mainstream


Imorse när jag vaknade fick jag en liten chock. Jag hade drömt att jag hade gjort iorning mig och skule åka hemifrån. Så när mamma ropade JULIAA, jag låg i sängen med pjamas och klockan var 10 i 7 blev jag jätteförvånad. Jag gick iallafall upp i tid (för första gången på 2 veckor) och var på konstigt bra humör. Har vart det hela dagen om jag tänker efter. Najs.

Jag har varit i skolan och skrivit reportage, ätit makaroner och spelat volleyboll.
Efter det spelade jag fagott och sen har jag suttit hemma och fixat lite datorgrejer hela kvällen.

Igår firade jag, Elin, Alida, Tom, Patrik och Hannes minijul. Vi käkade julmat, bytte klappa och kollade film. Mysigt värre.

Det jag fick med mig hem var:


Den här söta knytblusen (här har ni även dagens outfit höhö),

Och det här armbandet






Sen fick jag lite annat smått också. Kanske visar imorgon.

Pusss

Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-12-13 @ 12:06:31
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0