empty shell


Idag har jag sovit länge, eller egentligen bara 6 timmar för jag la mig inte förrän 4 inatt!?!?
Bra av mig att inte ta ikapp efter veckans sömnbrist..

Jag åkte iaf till stan med tvåbussen. Köpte julklappar till mina vänner eftersom vi ska fira jul tillsamans imorgon! Träffade Alida en kortis också.
Imorgon byts mina busstider så bussarna åker en kvart senare än de gjort förut. Kommer bli ovant och jag kommer säkert missa den massor, men jag hoppas att det blir en förbättring iaf.

Åh vad jag gillar när stan är julpyntad, MÅSTE åka dit någon kväll och fota! Får panik när det är så mycket folk som det var idag dock. Och det kommer vara mycket värre om en vecka..


jag har typ inga bilder så det fick bli en ur arkivet. Karlstad en höstkväll.

Jag har nyss spenderat någon timme med att vektorisera en företagslogga. Jag hoppas den är klar nu men jag vet inte än. :)

Funderar på att käka lite. Har bara ätit frukt, mackor och juice sen i torsdags, så det kanske är dags att laga något.
Känns som att jag skulle kunna klämma i mig en chipspåse istället, för jag är inte matsugen.. Något måste vara fel på mig med tanke på att mat är det enda jag älskar i livet! nästan..

Hörs!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0