All this way


Juste man kanske ska säga något om dagen och om idol!

Idag har jag varit hemma från skolan. Vi hade inga lektioner. Jag segade i sängen för länge i morse/förmiddags. Jag blev så deppig av att snön höll på att regna bort så jag tog mig nte upp förren runt ett någon gång.

Hannes kom efter ett tag. Det var meningen att jag skulle hjälpa honom med att redihera lite bilder till en julklapp, men vi orkade inte. Vi kollade istället på superskinny vs. supersize. Jag kände mig som en dålig typ eftersom jag bara hade ätit en avokado och en banan när klockan närmade sig tre.



En snygg bild på Hannes som han tydligen tog för att roa sig medan jag duschade förut.

Vi blev hämtade av Tom och Elin sen och åkte hem till Elin och myste hela kvällen. Försökte oss på att spela spel, men det blev att vi bara pratade ändå.

Vi bestämde ocks att vi ska ha våran minijul på söndag. Vi har firat en lilljul i förväg de två senaste åren, och det har redan blivit tradition!

Det betyder alltså att jag måste släpa mig in till staden imorgon för att köpa julklappar!

Mina idolåsikter nu då, hehe.


Hehe ville inte vara tjuv så jag printscreenade från ett klipp.

Jag har ju hejat på Amanda från första början! Har inte följt idol aktivt i år, men jag har ändå lyssnat på ala låtar de har spelat och så där. Detta måste vara första gången jag hejar på vinnaren!
Jag tycker iaf att hon har varit jätteöverlägsen de andra från start. Hon är grymt duktig och har bra musiksmak!
Robin däremot har varit smörig och tråkig och idag sjöng han inte bra!
Så Amanda förtjänar helt klart vinsten.
Dock vet jag inte om jag är nöjd över det ändå. Nu måste hon spela in ett dåligt album på en vecka som ska släppas innan jul. Låtar som är skrivna för någon smaklös popartist som passar på rix fm, inte skrivna för Amanda. Albumet kommer säkert inte bli omtyckt och där är Amandas karriär över, så som det har blivit för nästan alla idolvinnare hittils.
Iofs har jag inte hört henne göra en dålig låt, så hon verkar kunna göra alla låtar till "sin egen". Jag hoppas det för jag gillar henne. Får se helt enkelt.

Hehe, undrar lite var alla mina åsikter plötsligt kom frn. Jag är inte en sån som brukar bry mig så mycket annars.

Nu ska jag skriva lite julklappsidéer. Har 8 klappar som ska köpas i år.

Pusss

Kommentarer
Postat av: elin stedenfeldt

Hej! Nu är del två uppe av frågestunden. http://lukeskywalkerr.blogg.se/2011/december/del-2-skola-och-framtid.html

Ha en fin helg! Kram!

2011-12-10 @ 19:41:51
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/
Postat av: Amanda

haha tyckarn :) jag tror amanda fixar det jag.. hon lyckades ju göra vinnarlåten bra liksom..

2011-12-12 @ 22:10:51
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0