varför kan hon inte säga vad hon vill


Ojdå jag drömde visst lite. Fanns inga bilder på kameran inte, bara på tråkiga prylar.

Men ni ska få en liten egobild för ovanlighetens skull. Jag var tvungen för min profilbild på facebook behöver uppdateras. Inte med enna bilden då men.



Undrar lite varför jag inte bara kan kolla in i kameran, utan måste stirra. hehe.

Juste, måste duscha. Använd inte Elvital volume shampoo och balsam. Då måste man duscha för ofta. Jag dissar hårprodukter nu, najs.
Det bor nog en standardbloggare inom mig ändå.

Först ska jag mata min kanin.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Julia

snyggggggggggggggg

2011-12-06 @ 11:05:17
Postat av: Amanda

du kan allt stå ut med att jag är lite längre än dig ibland :p

2011-12-06 @ 15:47:46
URL: http://bergmann.spotlife.se
Postat av: ida

finiseeen

2011-12-06 @ 20:22:54
URL: http://idaglenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0