berätta hur du gör


Läste precis klart det 116:de inlägget på bloglovin. Det har tagit hela eftermiddagen, men så går det när man inte läser på fem dagar.
Kanske läser för många bloggar. Men jag är intresserad av alla jag följer så det är svårt. Förstår inte hur jag hann förr när jag följde kissie!

Jag har lite bilder och så som jag skulle kunna lägga upp, så enda anedningen till att jag inte bloggar är tidsbrist.



Red duktiga Skoprpis i fredags.
Har inte så mycket bilder på datorn just nu hehe.

Ska nog gå upp och hämta kameran, kommer bilder om en stund.

Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

gött att nån tycker min blogg är intressant! (så följer du säkert inte ens den, haha)

2011-12-05 @ 22:35:25
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0