you don´t have to save me


Tjaa

Idag är lite seg tycker jag. Jag har ont i rompan för jag har suttit så mycket tror jag.
Har käkat julbord i skolan idag, mums! Längtar tills man får äta riktigt julbord här hemma på julafton. Bara tio dagar dit! Och jag har fem personer att fixa paket till! Men sånt löser sig alltid.

Hahah juste, såg också en urdålig film på historian förut. Tänkte varna er om att inte se den, men jag minns inte vad den heter.

Var förresten lite duktig och stannade kvar när vi hade slutat skolan för att skriva ett reportage.

Jag känner mig lite som en dålig människa. Har typ iiinga bilder kvar, vet inte varför jag inte tar nya. Antar att det har lite med vädret att göra.
Så här får ni en ful en.



Väntar på att 90210 ska ladda klart. Det är segast i hela världen. Satte på det för en timme sen, alltså borde det varit klart för en kvart sen, men det har bara gått 17 minuter för det hackar så mycket.

Funderar på att gå upp för trappan bara för att äta julkalenderchokladen. Jag hoppas att den kan rädda min dag, för jag är dödssugen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

hhahaha bilden....

2011-12-14 @ 22:18:29
URL: http://johannaeden.devote.se
Postat av: Amanda

menar du blyga huvudpersonstjejen? :P

2011-12-15 @ 21:36:23
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0