you just got säägd!


Hallo, idag var en ovärd dag.
Jg hade två lektioner men vi gjorde nästan inget på någon av dem. Och sen var jag tvungen att stanna i skolan till klockan två, bara för att höra två lärare säga "ni som är färdiga med allt kan gå". Kunde varit hemma halv tolv, men det blev halv tre vilket var lite segt. Fick på något vis en till läxa, även fast terminen är slut. Så jag ska göra den strax.
Men först ska jag dricka upp min glögg!

Här kommer lite bilder från i fedags.


från sägspexet.



Sundstatjärn





Stedis <3


Åh gulligt Glenn!

Ska försöka göra något åt mina naglar sen! Var tvungen att skriva det så att jag blir tvungen, hehe.

Pusss

Kommentarer
Postat av: ida

mm...gillar bilden :')

2011-12-21 @ 21:36:37
URL: http://idaglenne.blogg.se/
Postat av: elin stedenfeldt

PUSS

2011-12-21 @ 22:30:58
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0