giliap


Dagen har varit riktigt trög.
Jag har i alla fall fått ett ganska stort arbete klart och inlämnat så just nu känns det rätt skönt.

Har inte så mycket att skriva om så jag tänkte bar klaga lite på att jag ALDRIG fotar.... Känns inte bra alls. Gillar ni min fotoblogg eller????
Nja, alltså det känns som att jag går och väntar på bättre väder.
Och nu innebär bättre väder 5 grader kallare faktiskt.
Jag är taggad på att fota frost och sånt, men just nu ser jag inget jag känner för att fota.

Ska förresten passa på att uttrycka min kärlek till Rebecca & Fiona här på bloggen. Nya albumet är riktigt najs!


Riktigt najs!

Nej, jag ska plocka fram min dammande kamera och te bild på en ny grej i min ägo. Visar snart..

pusss


Kommentarer
Postat av: Amanda

äh, orka ha en fotobloggdåååååå...

2011-11-21 @ 22:34:17
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0