gillar att utvärdera


Tänkte utvärdera Breaking Dawn när jag ändå var på G.

Ska börja med att säga att albumet är rätt najs. Lyssnar på det nu.
Se här

Filmen var nog lite bra ändå, när jag tänker på det nu. Men det är nog bara för att jag är lite twilightfan.
Annars var den inte så bra. Jag tyckte inte att den var seg, men jag hade förväntat mig lite bättre. Jag har ju läst boken, så jag visste vad som skulle hända.
En bra sak var att dom tog bort massa bråk i filmen, vilket jag gillar, för bråk suger.
  Känner dock att filmen kunde ha varit bättre om jag såg HELA, vilket jag inte gjorde!??!

Anledningen till det var att jag var tvungen att gå ut från salongen ett tag på grund av att jag var nära att svimma.
  Under en blodig scen kände jag att jag mådde lite illa. Jag skrattade mest åt att jag var en sån tönt, men sen kände jag att jag mådde illa på riktigt. Elin tog mig i handen och ledde ut mig ur salongen. Jag satte mig ner, och när elin frågade hur det var med mig såg jag henne dubbelt och hela världen svajade. Jag fick dålig hörsel och det lät sm att allt var på andra sidan av en vägg. Jag gick in på toan och drack vatten och andades djupt en stund. Jag hade typ panik för detta har aldrig hänt mig förut. Efter en stund kändes det iaf bättre och vi gick tillbaka till filmen.
Jag är lite sur för att jag missade dom 5 minuterna eller vad det nu var.


hehe jag var tvungen..

godnatt!

puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0