I like squirrels and love and stuff..


najs dag fast nja.
Jag ligger i sängen fast mitt matteprov egentligen börjar nu..
Jag vaknade när bussen hade gått och provet sulle varit min enda lektion. Så jag får väl ruttna här tills jag åker till stallet vid 4.
Är himla förkyld också, haslen, öronen och näsan vill göra livet svårt för mig känner jag. Bajs.

Jag har i alla fall julmusik, och jag ska snart gå ner och äta nåt tror jag.



Så skoj är jag tydligen idag så jag lägger upp detta. Men katten där är verkligen so min katt, både på in- och utsidan!

Nu ska jag fortsätta min sega dag, hat så kul!

puss

Kommentarer
Postat av: ida

haha du missade inget...alla gick efter en halvtimme (kommenterade mest för att länka bloggen hehehehe latmask)

2011-11-25 @ 21:14:47
URL: http://scenbloggen.com/idaglenne/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0