It's always darkest before the dawn


Hallå

Jag tänkte strax sova för jag ska gå upp halv sju imorgon.
Dock vet jag inte hur det ska gå eftersom jag och Hannes somnade 5 inatt.

Vi kollade två filmer, en skräckis på japanska utan text(det gick faktiskt att förstå ändå!) och en dålig film som heter Easy. Vi bakade också en goood kaka.
Vit kladdkaka var det. Jag älskar kladdis mer än nåt annat jag kan baka, och det blir alltid kladdkaka när jag ska baka.
Men min mamma tål inte kakao så det är lite elakt ibland. Därför bestämde jag och hannes oss för att baka en vit. Samma som en vanlig kladdis men med vit choklad i istället för kako.

Jag har inte så mycket inspiration nu och jag har ingen ny bild, så jag snor en bild från google på kakan vi gjorde. Tänkte ta bild på våran kaka men den blev inte så fin, så jag lät bli.




Anledningen till att jag ska gå upp så tidigt imorgon är att jag ska följa med min stallkompis Ebba till Skövde imorgon och vara hästskötare på tävling.

sov gott
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0