på gatan där jag bor


Tjao. Sitter i sängen och chillar som vanligt.
Jag och mamma har hjälpts åt att äta upp resterna av tårtan, så jag känner migganska mätt och belåten.
Kom hem från KRK för en stund sen. Jag hjälpte Filip att rida fram Fleur och Cardy för han hopptränade med tre.

Förutom det har jag spenderat dagen med att göra en ny header till Elin, jag är ritigt nöjd faktiskt! Några små missar, men så får det vara :)

elins header
Klicka inte på bilden för att komma till elins blogg för det funkar inte.. Klicka här istället.

Åh vad sur jag blir.. det är helt konstigt. Antar att ni bara ser en bild, och inte en gif? Den lilla bilden ska bytas var 5e sekund om allt är som det ska. Men det tror ajg nte att det är..
Nu blev kvalitén överdrivet dålig också när den förminskades och allt. Gå till bloggen och kolla istället.

Nej nu ska jag slita mig från Laleh och hoppa in i duschen.
Pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte berätta hur du gör så den lilla bilden byts ut? eller vet du vad man ska söka på på google för att hitta koderna? :) jag kan verkligen inte hitta någonstans..

2011-11-26 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0