some new stuff


HAHA, jag skulle skriva att ni skulle trycka på f5 om ni inte ser det nya på min blogg, så tryckte jag själv på f5 så jag fick skriva om.. Typiskt mig.

Det jag hade skrivit var iaf att jag satt igår och fixade lite med bloggdesignen. Jag är inte nöjd men så fort det blir vinter ska jag ut och ta lite bilder och sen göra en helt ny, vintrig design.
Längtar tills marken ligger vit!

Jag har supermycket plugg idag, så jag hoppas att ni inte hör av mig igen ikväll hehe.

Ska göra två veckors tyskaarbete och skriva så mycket jag bara hinner på min historiahemtenta. Helst tre datorsidor. Dessutom måste jag läsa lite i min engelska roman eftersom jag ska ha läst 40 sidor på fredag.

Egentligen vill jag bara gå ut och rulla mig i snön. Synd att det inte finns någon.


Såhär ungefär. Bild tagen 12/12 förra året.

Nu ska jag plugga.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0