tjenna Berit


Berit är alltså namnet på stormen som blåser runt i vårt avlånga land!

Jag tänkte skriva något snabbt bara innan jag somnar, vilket jag borde göra väldigt snart!
Behöver all sömn jag kan få för jag är så förkyld!

Det har blivít lite bättre idag(peppar peppar) och jag hoppas det fortsätter så!

Har idag varit med Hannes. Vi chillade lite och sen åkte vi till stallet. Jag red Cardy som var ganska pigg, och hannes gick med Finn. Så modig är han!

Såg på sista Harry Potter filmen med pappa förut! Den var lika grym som sist, älskar HP!


Förresten, se vad jag hittade i mitt rum igår!


Alltså, DÖÖÖ, du har inget här att göra i november!
Jag har sett den flera gånger idag med.
Skumt att den kan leva så sent på året.

Nej nu är det verkligen sovdags!

Puuss

Kommentarer
Postat av: sofia

haha julia vad skön du är! :D sluta tracka äckliga kryp :D kram!

2011-11-28 @ 23:00:31
URL: http://scenbloggen.com/sofiajahnke
Postat av: Hannes!

Ja jag var faktist lite modig iaf+ att jag och finn är typ BFF's nu^^

2011-11-29 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0