under the misteltoe


Jag ligger i sängen med fyra blöta, superfula flätor! Det betyder alltså att jag tänkte ha lockigt hår imorgon!

Föresten lyssnar jag på Justin Bieber för första gången i mitt liv! Det är egentligen verkligen inte min musikstil, men jag gillar att lyssna på jullåtar nu för tiden och det visade sig att hans jul-album var ganska chill att lyssna på nu innan man skulle sova!
Vissa låtar är dock det käckaste jag hört, men man behöver ju inte lyssna på allt. :)


såhär snygg är jag just nu!

fortsätter att ösa på med superfula och tråkiga bilder på bloggen, men det är antingen det eller ingen blogg nu så att det får duga!

Nu ska jag sova sött i 7 timmar innan jag går upp för att genomföra sista skoldagen på denna ovanligt snabba vecka!

puuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0