alle snakker sant


Just nu sitter jag och snorar järnet i sängen.

Igår åkte jag till stallet vid 4. Jag red Cardy och sen Fleur. Sen fixade vi Skorpan inför Globen!
När han var skinande ren med en fläta i svansen gick vi upp till huset och käkade natchos.


Bild från i somras på Cardy.

Jag åkte direkt till Elin sen. Där har jag inte varit på länge! Vi pratade om det mesta och jag kom inte hem förrän klockan 4!
Det var iaf himlans trevligt!


Najs bild på två coola ankor från nyår.

Nu ska jag strax iväg till stallet. Filip har dragit till Stockholm med Skorpis så jag har Fleuris, ardy och Finn att ta hand om.

Just nu känns livet lite tungt förresten. Jag har lyssnat klart mina spotifytimmar och min mobilladdare passar inte i mobilen längre. :(

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0