vanlig


Oj vad tiden sprang iväg, jag måste sova!

Jag ska bara visa örhängena jag köpte i lördags och en gammal skjorta jag hittade i mammas garderob.
Hn använder den inte längre så  jag fick den!


Kaninörhängen som jag köpe på Gina för 10 kronor på rea!


Min nygamla skjorta som är köpt på JOY för 10 år sen, hehe..
Jag känner mig som världens ärkemongo som inte har byxor på mig, men jag hade stora mjkisar på mig, och det såg inte så bra ut, och jag hade verkligen inte ork till att dra på  mig jeans!

Nu är det sovdags!
Jag har äntligen fått tillbaka min madrass från pappa som har lånat den i en månad.
Jag kommer sova som en prinsessa i 6½ timme!

puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0