ingen ork


Jag har vart på stan med mamma idag och köpt lite nödvändiga grejer. Har lite bilder som jag ville lägga upp. MEN jag känner att jag verkligen inte orkar gå dom tio stegen fram och tillbaka till köket och hämta kameran, så det blir det inget med nu.
Tänkte då att jag kan lägga ut lite bilder som jag redigerade igår, men jag orkar inte det heller, känns så himla jobbigt verkligen.
Nej jag ska istället kolla ett avsnitt av 90210 och slippa röra en muskel. Har lite ångest över att jag kommer vara tvungen att hämta strömkabeln till datorn som ligger i rummet brevid dock.

Fy vad det är jobbigt att leva ibland alltså. Får se om jag har mer ork om en timme, annars får vi sova gott, vi femton som läser denna tråkiga blogg.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha latmask :D

2011-10-09 @ 13:39:42
URL: http://Johannaeden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0