Klag


Hehe, ska bara göra ett nlägg till innan jag sover nu när jag ändå är i farten!

Jag vill klaga på IDA GLENNE!

För hon har klagat på mig massor för att jag använder Internet Explorer och inte Google Chrome.
Hon laddade ner det åt mig och fick mig att använda det. Men det förstör min blogg ju!
     Jag kan inte lägga upp bilder ordentligt utan det blir jättekonstigt, jag kan inte göra tomma rader utan allt hamnar i en enda lång text, vilket nästan är oläsligt.
Hörnen på inläggsrutan blir rundade, vilket är jättefult, det ska inte vara så, dom ska vara raka!

Nej fy, det funkade i en vecka, men nu är det över mellan Google Chrome och mig, jag har överbevisat det. Heja Explorer!





puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: ida

Hahaha nu ger du dig, de är jättebra

2011-10-25 @ 08:45:22
URL: http://idaglenne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0