Like These Autumn leaves I Don't Have Nothing To Hold


Tja, jag sitter och halvdeppar på matten.
Fick tillbaka provet och jag är supernöjd, men ala andra deppar och dagen i övrigt har inte varit super fast klockan bara är elva.
Jag väcktes halv sju av att johanna ringde, för vi skulle till HM och mogonshoppa efter det var 20 % på hela sortimentet och gratis frukost. Jag gjorde det mest för att jag ville överbevisa min morgontrötthet egentligen.

är i skolan och kan inte ta bild på det jag köpt, så jag snor HMs
Detta fick följa med hem:



Jag tänker dock inte gå runt med tightsrumpa, så inget instoppat i dem!

Tyvärr fick jag inga 20 % av surtanten i kassan, så jag fick betala fullpris.
Blöööö.

Men snart är det mat och efter det har jag teater och sen dans. Och efetr skolan ska jag rida vildingen Cardy.
Sen är jag ledig och det är looooooov, så jag antar att dagen blir bättre!

Nu ska jag spana in matten, jag är dålig på bråk tydligen.
Bråk suger.

pussss

Kommentarer
Postat av: Amanda

du får köpa en tröja som är längre baktill än framtill :)

2011-10-28 @ 13:10:50
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0