Now My Feet Won't Touch The Ground


Jag ligger i min säng med Coldplay och gnäller över mitt ben och min mun som gör ont.

Anledningen till varför jag har ont i benet är inte på min nivå, och anledningen till att jag har ont i munnen är att jag har ätit en himla massa annanas, vilket jag tydligen inte tålde.



Så himla duktiga jag och alida var som gick till konsum och köpte en annanas, en banan och ett paket vindruvor till fredagsmys!

Förut försökte jag ta en bild på mina misshandlade läppar för dom var lite spräckliga och häftiga. Jag råkade dregla och fick omedvetet med det på bild. Jag tänker inte visa den för den är grotesk.

puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahahah hahahahah visaaaaaaa (L)

2011-10-15 @ 17:32:05
URL: http://bergmann.spotlife.se
Postat av: är inte sån som kommenterar bloggar...?

alla är allergiska mot ananas... eller så är det bara jag som är allergisk mot allt... :S

2011-10-17 @ 23:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0