om måndagar


När jag ar ute hos min kanin förut bet han mig i fingret :( inte för att han är elak såklart men för att han trodde jag var mat. Det gör fortfarande ont. :(




Så nu har jag börjat mitt inlägg med att klaga som de flesta andra bloggare också gjort denna kalla måndag.

Jag ligger nu i min säng och har träningsvärk och fryser om tårna lite. Men jag känner mig ganska duktig i alla fall. Träningsvärk har jag för att jag var på kmti och gymmade igår.
Idag har jag simmat och varit i stallet, och ätit min sista kaka på minst en vecka!
Jag har totalt godisförbud i en vecka nu för att jag var så onyttig förra veckan, och för att jag är så sockerberoende. Det innebär alltså att jag inte får äta godis, chips, kakor, glass, läsk eller något annat sånt oyttigt. Suck.
Mamma och pappa gör det inte lätt för mig heller utan lägger ett nästan fullt paket vit choklad brevid mig när jag pluggar! Men jag var stark och gick och hämtade några valnötter att tugga på istället..

Nu ska jag kolla ett avsnitt 90210 innan jag somnar och låtsas att jag gör det för att förbereda mig för hörförståelseprov i engelskan imorgon.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

ojoj fick du träningsvärk? det fick inte jag :/

2011-10-11 @ 10:16:45
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0