Rootless Tree


Tja!
Jag har nyss varit ute med Johanna och fotat lite. Bilderna kommer upp senart, för nu ska jag städa eftersom det är disk i hela huset, och mamma och pappa kommer hem snart(de har varit i stockholm i helgen).
Vid tre ska jag till stallet, så bider kommer förmodligen upp ikväll.

Igår var det ju halloween, och jag har inte varit utklädd till något skoj. Men däremot har jag och Johanna käkat middeg bestående av nodlar och indisk kycklinggryta som jag lagade, och sen kollade vi skräckis. Insidious blev det eftersom vi hört att den skulle vara bra. Jag tycker nog den var ganska bra också, för att vara skräckfilm!



ovisad, bara för att det är tråkigt utan bild

Städtime!
Puussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0