streeess


Fyfyfy vad jag var stressad nu. Skrev så tangenerna glödde de tio sista mnuterna av inlämningstiden. Och tre minuter innan det stängdes tryckte jag på "lämna in". Jag är fortfarande uppe i varv!
Nej nu behöver jag inte tänka på det där mer i alla fall. Bara att fokusera om inför historieprov på onsdag hehe.
Ser verkligen fram emot lov nu!
Tänkte lägga upp några fler av droppebilderna från förra söndagen nu eftersom jag har tid och behöver chilla lite.

Jag skulle uppskatta om ni tryckte på bilderna. Man får se dem i bra kvalitét då, och det öppnas inte i ett nytt fönster eller tar bort dig från den här sidan eller något. Bara klicka! :)

  
 

Ska försöka komma i säng lite tidigare än vanligt idag,
så godnatt!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0