You Got What I Need


Jag har precis lagt in 360 bilder på datorn som jag tog nyss. Motivet var vattendroppar. Jag har fotat det en gån förut men var inte särskilt nöjd då. Idag tror jag att det gick lite bättre, men det återstår att se. Jag har inte tittat på dom än.

Jag har en liten fråga som jag inte egentligen väntar mig något svar på, men ifal någon har en idé får den gärna dela med sig.
Det är så att jag aldrig svarar på kommentarer. Jag vill svara och så, men jag vet verkligen inte hur jag ska göra.
  Svarar jag som en kommentar i mitt eget inlägg så kommer ju ingen se det, för man kollar väl inte igen, eller?
  Svarar jag på era bloggar blir det så konstigt att plötsligt få en random kommentar där det står nåt helt oväsentligt, eller?

Så det är därför jag inte svarar. Men om någon har en idé om hur jag ska göra så vore jag tacksam :D

Nu ska jag redigera mina vattenbilder, lägger upp några sen antar jag. :)

pusss

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha joo du svarar med en random kommentar på andras bloggar men du kan ju inte svara typ "haha" utan du får ju svara så man fattar vad det är du svarar på.. hahaha

2011-10-16 @ 17:43:41
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0