Hej jag heter Fredrika.


Idag är det inte vilken dag som helst, för idag heter jag Fredrika. I några minuter till iallafall.
Om det blev otydligt så är det alltså min namnsdag idag. :)
Det var bara hannes som kom ihåg det. Och min gulliga lilla mamma som kom hem med två fina paket i Monki-papper!
I det ena fanns en blåvit-randig tröja som jag tyvärr tror att jag ska gå och byta. Jag har en liknande som jag inte använder allt för mycket, så det känns onödigt att ha två.

Sen var det ett lite större paket också, och i det låg min efterlängtade tjocktröja som jag hade tänkt köpa!



Älskar den verkligen!
Min mamma är bäst!

Här kommer förresten en ful bild på mina naglar nu.



Det är alltså tidningstext på naglarna. Det blev inte så bra som jag tänkt mig, men lite coolt iallafall.

Nu ska jag slumra sött i några timmar och inte bekymmra mig över att jag inte pluggat till mediaprovet imorgon.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur gjorde du naglarna? Skitsnyggt!

2011-10-02 @ 18:01:36
URL: http://sarahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0