Jag vill lära dig att dansa, om det någonsin blir av

Tjennaaa.

Jag sitter i köket och har nyss ätit gul glass. Och jag gillar att skriva totalt ointressanta saker till 25 personer som jag inte vet vilka det är.

Jag har satt kameran på laddning, för snart ska jag iväg till kulturnatten i Karlstad med några vänner. Blir förhoppningsvis lite häftiga bilder, har alltid velat fota i stan sent på kvällen, men det har inte blivit av eftersom jag inte har någon som vill följa med. Men detta är ju ett utmärkt tillfälle.

Förut la jag upp min första video på bloggen, men jag tog nyss bort den för jag såg att det var fel film. Hehe, bara om någon av er 25 undrar liksom.

Bara för att fortsätta på det ointressanta spåret så kan jag berätta att jag idag har haft engelska, matte och ESKO som idag innehöll 2½ timmars fotoredigerande.




 2 av bilderna från skoluppgiften.
 emoiga va? ;)

Det är till ett bildspel i skolan. Citaten är från Gösta Berlings saga som alla esteter fick se på teater härom veckan.

Kanske visar bildspelet när det är klart, men jag skulle inte tro det eftersom vi måste göra det i powerpoint, och det är jobbigt att göra om det till en film.

pusshej

Kommentarer
Postat av: ida

Ljuset är slut bara degar lite i soffan

2011-09-17 @ 01:32:58
URL: http://idaglenne.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0