along the road


Tja! Igår slutade internet funka så det blev ingen bloggning. Idag upptäckte jag att katten hade dragit ur sladden?

Igår i alla fall hade jag bussarna mot mig. Två bussar gick sönder på väg till skolan, så jag missade första lektionen. Jag hann inte med tvåbussen hem sen heller utan fick vänta en timme.
Jag åkte till stan för att vänta där. Jag skulle till Åhléns och köpa tights så jag tänkte gå av bussen där, men jag upptäckte att jag satt på bussen som stannar vid torget.

På vägen till Åhléns tittade jag in på Monki och fann en liten blus på rea! Antar att det var menat att jag skulle ha den då liksom.


Den var inte så speciell men i alla fall.

Nu ska jag ägna mig åt mitt godisförbud och kolla på när mamma äter glass.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0