dear deer


Det mesta som kryllar är onajs känns det som. Men en sak som det kryllar av här jag bor är rådjur, vilket jag bara tycker är trevligt.
Det finns nog inte så många egentligen, men det är i alla fall två stycken, och dom hänger i min trädgård rätt mycket. Dom har blivit ganska tama nu på sistone också. Jag stod tre, fyra meter från ett förut när jag var ute hos kaninen. Jag sprang såklart in och hämtade kameran, men när jag had kommit ut igen hade det flyttat sig lite längre in i skogen.

Här är lite bilder från i onsdags i alla fall.




Canon EOS 350D + Canon EF 50mm f/1.8

Jag borde sätta på zoomobjektivet på kameran så att jag alltid är redo.

Nu är det visst sovdags!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0