DIP DYE


Nu var det nästan två veckor sen jag gjorde dip dye i håret, men det har inte gått ur än. Det är bara färginpackning så jag trodde det skulle försvinna snabbare. Det har blekts väldigt mycket och det stör mig inte så mycket nu i alla fall.


Såhär ser det ut nu.

Jag skulle egentligen vilja ha längre eller i alla fall jämnlångt hår, och blondare för att tycka att det skulle vara snyggt. Men nu får det vara så här.

Nu tar jag helt fräckt en bild från weheartit, men så här skulle jag inte ha något emot att ha det.


Fast jag är nog lite för ocool :)


puss

Kommentarer
Postat av: Johanna Edén

Du skulle att passa i det! :D snygg är du också

2012-04-19 @ 21:00:05
URL: http://johannaeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0