either or


Tänkte att vad som är bäst för alla just nu är några skabbiga mobilbilder från min dag.... eeh?

Antingen läser de detta:
Jag har pluggat. Jag har sprungit efter en buss och gått långt med elaka skor. Jag har haft en svenskalektion och blivit bjuden på liten cupcake. Jag har hämtat mina glasögon hos optikern. Jag har varit hemma och pluggat. Jag har slängt i mit två hamburgare på 10 minuter. Jag har åkt in till stan, varit där i tre minuter och sen åkt hem igen. Jag har pluggat.

Eller så kollar du på bilderna här:

 


Jag föredrar nog ingetdera men.

Nu ska jag plugga litelite till, kolla på Den sista dockusåpan (som jag konstig nog följer, fråga inte varför, jag vet inte själv) och sen äntligen sova!

Imorgon efter mina två helvetesprov har jag lov, tur det, annars hade jag nog varit en död man.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0