jag sa alltid ja, se vad det blev av mig


Idag haf jag haft genrep, käkat pasta på Lilla Cicilien och haft konsert. Måste säga att det gick anska bra faktiskt.

Vädret nu för tiden suger. Det regnar, snöar, haglar, blåser. Men under tiden väcks naturen till liv. Våren är här lika mycket som den brukar vara varje år. Det är bara solen som fattas, och den kommer snart, det tror jag.


Canon EOS 350D + Canon Ef 50mm f/1.8

Vi har ytterligare en regnig vecka framför oss. Men under den tiden kan förhoppningsvis häcken här utanför bli ännu grönare.

pusss


Kommentarer
Postat av: ida

ops:P läser inte dina rubriker :P

2012-04-28 @ 17:56:03
URL: http://idaglenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0