owlthursday


Tja, här kommer inlägget om igår och sen är jag så gott som ikapp :D

Jag åkte till stan för att ha sushilunch och ta hål i örat med Ida. Satt på en brygga på älven och njöt av att våren var tillbaka. Vi tog dom där hålen sen och kände oss som 13. Sen chillade vi lite och jag köpte ett par solbriller som jag har spanat in medan vi väntad på bussen. Vi åkte till Skattkärr och åt och pratade med Johanna och Sofia.


  Visar håret också!                                                                           Det översta hålet är det nya.


  Nya brillor och pjamas, cool.

Så, det var väl det! Ska göra ett inlägg om dagen idag med så har ni att läsa massooor.

pusss

Kommentarer
Postat av: Amanda

hahaha tröjan

2012-04-15 @ 13:18:16
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0