when it's black


Slut på lovet nu då! Trögt med skola igen, men ärligt talat bryr jag mig inte så mycket. Dagarna bara går ändå. Ingen söndagsångest här inte.

Igår var jag en duktig människa. Jag blev väckt klockan 7 för att hjälpa min syster flytta. Känner mig fjantig, men om en av mina bästa vänner skulle flytta till en stad långt här ifrån skulle ju det vara jättejobbigt. Och hur stor skillnad är det mellan min syster och mina bästa vänner? Inte så stor, hon är ju en av dom liksom.

Aja det får vara nog. Jag var duktig och cyklade till stallet, red två pållar och cyklade hem igen efter det. 1,5 mils cyklande efter en hel vinters uppehåll = mina ben är döda. Jag känner att det är dags att ta itu med livet lite. Jag tänker inte vara en hurtis, men jag ska iaf klara 20 armhävningar igen. Tror inte att jag har nån muskel kvar i kroppen sen i somras.


Det var fullt av tussilagos i vägkanten när jag cyklade igår. Det gillar jag.



Söt jättetrött Finn som trivdes med att få vila idag.

Nu är det dags att sova. Måste trots allt gå upp 10 eller nåt imorgon, hehe.

puss


Kommentarer
Postat av: elin stedenfeldt

SV: haha, ja, du förstår inte hur duktig jag kände mig efter!

2012-04-16 @ 09:47:39
URL: http://lukeskywalkerr.blogg.se/
Postat av: Amanda

men puss på dig då!

2012-04-25 @ 15:03:55
URL: http://bergmann.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0