back to work

 
Sååå, nu var sommarsemestern slut på bloggen, nu börjar jag igen!
Jag orkar aldrig blogga på sommaren, framför allt för att jag knappt sitter vid datorn, och gör jag det är det för kort tid eller för sällan för att jag ska orka blogga!
Och om jag sitter vid datorn en massa får jag ju ändå inget att skriva om!
Har inte läst bloggar under hela denna tiden heller så jag känner mig helt lost och har ingen koll på vad som händer, haha.
 
Jag tänkte iaf göra några inlägg om vad jag har gjort under sommaren, och sen börjar jag blogga som vanligt igen!
 
på bilden är det jag, min elaka tvillingbror och hans katt
 
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha, kunde inte låta bli :))

http://www.gagful.com/uploads/2012_7/1343698731_duck_face_gag.jpg

Svar: gör ju inte ens duckface :///, hade jag gjort det, då hade vi snackat!!
Julia

2012-08-24 @ 12:36:42
URL: http://bergmann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0